Followers

Tuesday, July 9, 2013

Cukup Setahun !


Assalamualaikum semua belogwalking di sini.
Adoii dah lama sangat tak hupdate belog niyh.. Almaklumlah sebok dengan rumah tangga + menguruskan anak lagi..

Mula-mula sekali , aku ingin megucapkan Alhamdulillah Syukur ke atas Allah kerana masih diberi nafas dan tenaga untuk menjalankan kewajipan berpuasa pada tahun ini di samping keluarga tercinta ini..

Tahun ini Insha Allah nak berpuasa sebab tahun lepas masih lagi dalam mood berpantang . Dan Alhamdulillah jugak sebab dapat menggantikan kembali puasa tahun lepas..

Ooopsss !! macam dah tersasul pulak entry ini.

Back to title : Cukup Setahun 

Apa yang dah cukup setahunnya ?? Agak-agak korang apakah ia ??

10th/July/2012 - Lahirnya si hero kecik saya yang bernama Muhammad Aakif Fayyadh bin Mohd Amay tepat pukul 1.19pagi di Hospital Raja Permaisuri Bainun Ipoh. Dialah penyeri , penawar dan serta racun bagi hidup aku dan incek asben. 

Alhamdulillah pada tahun ini 10th/July/2013 genaplah usianya yang mencapai usia setahun.

Lagi dah besar lagi bermacam-macam ragam yang kadang-kadang memang secara tak langsung tak tercapai dek akalku ini. 
Kadang-kadang penat gak melayan kerenah si kecik ini ditambah pulak hero pulak tuh.
Ada ke patut Tok Wan belikan kereta buat naik dibuat tolak.
Adoii memang mendap gak kadang-kadang kepala otak aku ini dengan perangai si hero kecik ini.

Gigi baru je naik sebatang dekat bawah tu. Dan aktiviti terbaru menggigit saja kerja dia dan yang paling penting mangsanya ialah aku !!

Rasanya cukuplah takat ini membebel di sini ! 

Happy Birthday For My Hero 

Muhammad Aakif Fayyadh 
Mummy & Ayah will always love you !
Be a good boy & son !

May Allah always bless you !


No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖