Followers

Wednesday, December 19, 2012

Tension Sangat

Assalamualaikum buat semua yang sudi menjengahkan diri ke Blog saya yang serba kekurangan ini. TERIMA KASIH YE  sbb sudi jenguk walaupun sekejap.

Mula-mula sekali saya ingin memohon maaf andai blog ini dah lama tak update entry terbaru. Sejak-sejak dah bergelar MUMMY niyh makin payah lak nak menulis dekat sini sbb Fayyadh dah makin aktif sekarang , tambahan pula , rumah baru je masuk internet line ( Terima kasih incek hubby kerana membelikan lappy untuk saya dan masukkan internet line ) untunglahkannnnn..

Lately ni saya asyik post status dalam Fesbuk mengenai rumah sewa yang sekarang kami duduk di lelong tapi hingga kini tiada yang nak beli (dah tempatnya tak strategik &rumah yang sangat kecik)

Tapi yang membuatkan saya tension bila inform dekat owner dia macam marah-marah sbb saya & incek hubby mintak balik deposit sbb dah rumah ni bukan hak dia lagi so mmg patut deposit kami dia kena return balik. Tapi biasalah bila kita berurusan dengan bangsa lain niyh macam-macam nak diputar belitnya. Last-last kitaorang amik keputusan hujung bulan December niyh PINDAH . Dan yang palng puas hati bil elektrik + Bil air memang kitaorang biarakan tertunggak. Hahahahaha PADAN MUKA KAU !!!
Macam ini je caranya nak ajar dia.


Sekarang ini dalam proses nak cari rumah sewa. Dalam Mudah.my pun dah cari tapi tak berapa reasonable sbb 2 bilik sewa rm400. Rumah yang sekarang sebulan baru RM300 = 2 bilik gak.
Now ada masa lebih kurang 2 minggu saja lagi . Barang siapa yang ada maklumat tentang rumah sewa area Farlim @ Air Itam Penang , bolehla contact saya ye :)


No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖