Followers

Monday, December 31, 2012

Amazing 2012

Assalamualaikum buat semua disini ..

Hari ini 31/12/2012 , iaitu petanda menunjukkan penghujung bagi tahun 2012 yang banyak memberikan suka duka buat semua orang .

Begitu juga dengan saya ...
Untuk Tahun 2012 , suka lebih dari duka ( duka tak usah dikenang , andai dikenang jadikan pengajaran )


02/01/2012 
Pindah masuk rumah baru , ini bermaksud stay together-gather dengan incek Hubby & unborn child ( tengah preggy time ini ) . Start tarikh ini bermakna saya dah ada keluarga dan komitmen yang sangat penting dalam kehidupan sekarang .


31/05/2012
First time celebration Birhtday Inceek Hubby . Incek Hubby bawak jejalan pusing Penang malam tu. Pergi lepak Padang Kota Lama. Incek Hubby belanja makan Aiskrim roti , bersembang-sembang sakan , Then pegi makan tomyam set dekat Foodcourt Pantai Seagate ...( Saya yang kena belanja incek Hubby )

14/06/2012
Incek Hubby celebrate my birhtday dekat Johnny's Restaurant Queensbay Mall . Best sangat-sangat sebab kita kan tengah preggy so mintak apa pun mesti boleh tercapai hajatnya. So kita pun mintaklah nak makan steamboat dekat Johnny's Restaurant . Marvellous sesangat :)))))

10/07/2012
Lahirnya MUHAMMAD AAKIF FAYYADH BIN MOHD AMAY pada tarikh yang sangat bermakna jam 1.19pg di Hospital Raja Permaisuri Bainun , Ipoh . ( yeeeyyy ! anak saya orang ipoh macam saya jugak ) Dialah pelengkap hidup kami sekarang :)))))


**antara moment-moment yang semestinya saya tak lupakan sepanjang tahun ini . 2013 lagi berapa jam saja lagi , dan saya berharap tahun 2013 akan jadi tahun yang sangat membahagiakan buat kami satu keluarga 


HAPPY NEW YEAR OLLS :)))))


No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖