Followers

Friday, June 8, 2012

Counting the day :))

Assalamualaikum buat semua blogwalking untuk belog ini !!

Pertama sekali saya ingin memohon beribu kemaafan kerana sudah sekian lama belog ini dibiarkan sepi tanpa update entry yang terbaru.
Bukan saja nak biar menyepi tetapi kerana faktor di rumah tiada incek lappy serta internet membuatkan saya menyepi .

Sedar tak sedar saya pun bakal memasuki alam yang baru selepas menempuh alam sebagai isteri mithali . Adoiii perasan pulak (-___-)

Kini genap 34 minggu usia kandungan saya . Tolak tambah darab bahagi bermakna sebulan ++ saja saya akan deliver.

Hari itu ada buat scan dekat klinik government. Doc bagitau baby saya dalam keadaan sihat . Tapi agak frust juga sebab doc tak bagitau sama ada baby kitaorang boy@girl . Saya inform dekat incek hubby sebab time scan dea kena kerja so saya pergi klinik seorang diri. Nasib baiklah klinik tak jauh dari rumah kami sekitar 5 minit perjalanan . Bila incek hubby dapat tau yang doc tak inform gender anak apa dea cuma boleh kata "tapewlah biar suprise sikit" . Saya pun tak kesah boy@girl yang penting baby kami sihat dan sempurna .

Sekarang ini baby sangat aktif pada waktu malam tapi sangat bernasib baik sebab waktu saya tidur dea tak penah pulak kacau. Kiranya saya dapat tidur dengan lena. Alhamdulillah juga sebab saya tak mengalami alahan yang teruk sepanjang kehamilan saya. Masak memasak pun takde masalah . So everything going smoothly .

Due date saya doc jangka 20/7 . So saya akan berada di epoh 2 minggu lebih awal lagi sebab anything can happen right .
Bermakna pada tahun ini saya akan beraya bersama ahli keluarga yang baru. Dan yang paling tak sabar ialah incek hubby . Dea cukup geram bila tengok baby kami gerak-gerak . Sampai kan dea boleh cakap " Isyhh ! bila nak kuar anak ayah niyh ! dok gerak2 dalam perut mummy niyh buad ayah geram betoi . nanti dah kuar ayah nak gomoi2 baby" hahahaha -__- statement yang sangat menggelikan hati.

Apa-apa pun tolong doakan saya dan baby ye :))

Last but not least ! Thanks sebab singgah belog ini :))

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖