Followers

Monday, October 24, 2011

................

Setelah sekian lama saya tak hupdate bel0g niyh nampaknya bukan setakat berhabuk dah niyh termasuk sekali bersawang-sawang . Makin lama dibiarkan makin bersawang-sawang . Untuk mengelakkan bersawang-sawang terpaksa juga saya menghupdate bel0g niyh . ( walaup0wn pada hakikatnya tak ramai pun yang suka baca entry saya niyh .. Jangan kau perasanlah ) .

Title entry kali ini .........

Tak ada tajuk rasanya sebab BLUR .
Oops ! Mengapakah saya BLUR ?
Sebab saya memikirkan tentang segalanya ..

Seperti ::

1) Majlis Resepsi Perkahwinan saya(most important f0r this m0ment)
2) Gegala S0sial or S0-Sial yang dah menelanjangkan remaja-remaja diluar sana

1. Majlis Resepsi Perkahwinan

Apa yang saya boleh katakan di sini semakin hari semakin dekat waktu yang ditunggu-tunggu oleh kaum keluarga saya . Tiap kali saya berjumpa dengan orang semua bertanyakan mengenai Majlis itu . Apa yang saya boleh harapkan supaya Majlis berjalan dengan lancar dan mendapat keberkatan .

Yang membimbangkan saya ketika ini ialah semua mengatakan badan saya semakin kurus . Setahu saya amalan pemakanan yang saya amalkan sekarang boleh menaikkan berat badan saya , tapi saya sendiri konfius dengan keadaan ini .
Boleh dikatakan Breakfast yang saya ambil kebanyakkan berat-berat belaka seperti NASI LEMAK serta ROTI CANAI .
Lunch pulak boleh dikatakan makan NASI CAMPUR tiap-tiap hari .
Tea-time kadang-kadang makan kueyteow goreng tak pun capati ataupun roti canai.
Untuk dinner , mestilah makan Nasi beserta lauk yang mak saya masak .

Hurmmmm tapi masalahnya sekarang berat badan saya tak naik-naik juga .
Ada sesiapa yang boleh bagi cadangan macam mana nak naikkan berat badan ?
Any0NEEEEEEE help me please !!!

Untuk Majlis Resepsi yang akan berlangsung tidak kurang 4 hari saja lagi .
Setakat ini persiapan boleh dikatakan 85% dah ready .
Yang tinggal hanyalah menda-menda yang kurang penting sahaja . Bak kata orang menda-menda touch-up niyh . hehehe shengal lah kau niyh Elani .

Untuk Majlis Resepsi ini tema yang diguna pakai ialah Light Pink + Light Purple . Semua ahli keluarga telah mengambil kata putus untuk memakai baju dengan warna yang sedondon iaitu Purple . Tak kesahlah kan sedondon ataupun tak janji waktu kenduri ini dapat mengeratkan Silaturahim serta mendekatkan hubungan yang telah lama terjauh itu . Harap-harap begitulah .

Cukuplah kot untuk entry 1 niyh . Dengan ini Saya NOR ILLANI BT HASSAN merangkap wifey kepada MOHD AMAY MOHD DESA menyusun sepuluh jari memohon maaf andai ada bahasa didalam entry ini yang kurang disenangi oleh belogwalking sekalian harap dapat maafkan ye .









p/s : untuk GEJALA SOSIAL @ SO-SIAL YANG MELANDA REMAJA akan dibincangkan untuk entry yang akan datang





No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖