Followers

Thursday, October 13, 2011

About 2 weeks ..

Assalamualaikum pembuka bicara ..


Kini sudah 3 minggu aku bergelar ISTERI kepada incek HUBBY tersayang :)

Kalau dulu bergelar TUNANG nak keluar pergi dating lama-lama pun mak ayah marah . Sekarang niyh siapa yang berani marah haaaa ..
Hahahaha best part kalau dulu nak buad macam gambar bawah niyh memang kena macam gambar niyh la tapi budak-budak sekarang dah tak peduli hukum-hakam dah . Saya ini bukan baek sangat tapi Alhamdulillah Allah SWT masih membuka jalan untuk aku berubah .


Tapi sekarang kalau nak buad macam niyh tadenye nak kena tampar ke sepak ke apa ke sebab dah jadi SUAMI ISTERI :)


Kalau buley nak jadi macam kucen-kucen kat atas ini . Romantik kan ?

Perasaan saya ketika ini haruslah berbunga-bunga .

(Seperti Winnie The Pooh ini)

Nak cerita lebih-lebih pun ini cerita dalam kelambu kata orang tua-tua dulu so ini bermakna secret of the kingdom ..
Syhhhhhhh ~ taley bagitau lah
Sangat mintak maaf ye Belogwalking here !


Setakat ini persiapan berjalan dengan lancar .
Tadi pun baru received e-mail dari syarikat yang buad bunting d0rg e-mailkan design bunting ..
Saya nak mintak pendapat belogwalking semua

Check it Out bebeyh !


Apa pendapat anda semua ??
Terkejut tak ?
Terkejut sebab apa sebab cantik kan ?


Rasanya sampai sini sahaja hupdate terbaru dari saya ..



No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖