Followers

Sunday, September 11, 2011

Seminggu saja lagi ...


Assalamualaikum buad semua belogwalking di sini .
Setelah sekian lama saya meniamkan diri kerana agak sebuk menguruskan hal pernikahan yang hanya tinggal untuk 7 hari saja lagi .

hahaha :)
ini bermakna saya bakal menjadi isteri kepada incek tunang dalam seminggu lagi .

Preparation :::

1) hantaran
Sirih Junjung ( not yet )
Sejadah ( done )
Towel ( done)
set belt & wallet ( done )
Set perfume & facial ( done )
baju melayu ( done )
tafsir quran ( done )
kain pelikat ( done )
Lagi 2 item t0k cukupkan 11 hantaran kami bakal menggubah gula-gula beserta jeli bentuk orange .

most important : Semua hantaran di hasilkan sendiri oleh adeq saya serta diri saya sendiri . Kami sendiri tak sangka yang kami niyh memiliki kekreatifan tersendiri . Apa yang penting kami sangat pueh hati ! kalau korang nak tengok kreatif or tak kt0wg ley check out adeq saya punyer belog !

bab hantaran selesai :)

2 ) perasaan saya !

Bagaimanakah perasaan saya ketika ini kerana lebih kurang seminggu sahaja lagi bakal bertukar status .

Adakah perasaan saya seperti ini ?

seperti inikah ?

atau seperti inikah ?

Okeh ! sebenarnya perasaan saya ketika ini adalah .....

NERVOUS + EXCITED + TAKUT

Semua ini sudah bercampur aduk sehingga menjadi seperti ini :

itulah serba sedikit mengenai perasaan saya ketika ini .

3) Make up + Baju

mengikut kata Mak Andam saya dalam pukul 10 pg saya dikehendaki menghadirkan diri di butik kerana make up akan dilakukan di butik miliknya . Lagipun menurut kata mak andam itu , masa yang diperlukan untuk make up serta pemakaian baju saya akan mengambil masa lebih kurang 2 jam . aishhh ! lame tuh . cane lah nanti ea :)

Okeh ! itu antara preparation yang telah saya usahakan bersama adeq saya serta mak kesayangan saya . Anyway terima kaseh sangat-sangat untuk adeq saya serta emak saya yang telah bersusah payah untuk kesempurnaan majlis pernikahan saya nanti !

Dan mengikut kata bakal suami saya iaitu incek tunang , mereka akan tiba di masjid Hajah Puteh Mahami yang terletak di Taman Bercham Raya sekitar jam 12 tengahari kerana majlis pernikahan kami akan di adakan sebelum zohor .

notakaki : 8/9/2011 genap setahun usia perhubungan
saya bersama incek tunang :)

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖