Followers

Monday, September 12, 2011

6 hari lagi ..

Wink..wink..wink..


Assalamualaikum buat semua belogwalking untuk belog yang hingga kini tak gelimat-gelimat langsung . Aisehh ! Cane lah saya nak buad agar bel0g saya buley jadi segelimat bel0g-bel0g yang lain seperti : .. cik epal .. , dinky winky myravea , Hanis Zalikha & lain-lain bel0g yang gelimat lain .

Hahaha :)
Apa saja lah engkau niyh Elani Hassan !!
Entry niyh bukan untuk menceritakan bagaimana nak jadikan bel0g kau gelimat macam bel0gger2 yang dah lama berkecimpung dalam dunia bel0g niyh . Lagip0wn kau punye entry tak best macam entry-entry mereka itu . Sedarlah diri itu sikit wahai cik Elani oiii !(oppsss ! diri sendiri marah)

Back t0 title : 6 hari lagi !!

Ada apa dengan 6 hari lagi ea ? amb0iii buad2 tata0 nampak . memang nak kena piat telinga niyh . meyh cnie saya na tolong piatkan telinga . Dah gian niyh . huhu :)

6 hari lagi = jadi isteri kepada incek tunang !!

Dan untuk hari ini , aku pergi kerja memang bersenang-lenang kerana apa ? kerana my b0s tak bagi saya buad kerja sangat sebab menurut kata dia saya niyh tengah darah manis . Aishhh ! macam-macam pantang betul . dan menurut kata dia lagi , kalau jaman d0lu-d0lu memang seminggu lagi nak nikah memang pengantin tak ada peluangla nak bersuka ria di luar . Kena duduk jewp dalam rumah . Aishhh ! mau aku jadi semak kepala .

Itu p0wn b0s aku sangat berbaik hati kerana memberi aku kerja hingga hari rabu sahaja . Ini bermakna Khamis & Jumaat aku cuti . hahaha ( gelak jahat ) . Terima kasih buad b0s saya !

Dan perasaan ku ketika ini tak perlulah hampa-hampa sume tanya sebab cek tengah nerv0us bak kata omputeh . Amb0iii n0k kau speaking l0nd0n nampak . wakakaka ~
melalut jauh dah niyh . aiseymannn ! sebelum saya melalut dengan lebih lanjut ! adalah dengan senang dirinya saya mengundurkan diri dari penulisan ini kerana rumah tak berkemas lagi . Nanti mak aku balek tak ke naya kena marah . huhu :)

Next entry ... Dunn0 yet !

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖