Followers

Thursday, July 14, 2011

besday present


Perasaan saya ketika ini ???

Apa k0wunk rasa bile k0wunk nen0k pic m0nyet yg chumel ini ?
Haruslah berbunga-bunga hati saya kerana pada ahad lepas INCEK TUNANG kesayangan saya telah memberi hadiah hari lahir saya padahal hari lahir saya dah lama berlalu . Tunggu dekat sebulan baru buley dapat besday present ! Oh ! Ma Gosh !

Saya sanad hepy sebab INCEK TUNANG kesayangan saya bagi hadiah yang saya memang lama idam-idamkan iaituuu ::::


inikah ?
Rasanya bukan k0t ..

atau inikah ...


N0pe ! i dun think s000 .

s0 apakah ia ??

hahahahahahaha (mer0yan kerana hepy)

Sebenarnya saya telah meminati menda ini sekian lamanya kerana gara-gara kawan adeq saya yang bernama Haziqah itu .. Huh ! Jgn marah ye sygsss . Ay0ng mukan marah kmo0 cume nak bta0 ay0ng sekarang p0wn sudah ada patung lembu seperti kamo00 . Tapi lagi dem0x cikit dari kmo00 .

taraaaaaaaaaaaa





No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖