Followers

Wednesday, July 6, 2011

Alhamdulillah


Assalamualaikum kepada semua !

Syukur Alhamdulillah kerana telah memberi rezeki kepada saya kerana apa ?

Tadi saya bersama emak telah pergi ke Butik Pengantin yang telah kami tempah untuk Majlis Perkahwinan saya akan datang ..

Kami pergi ke sana sebab mak nak bayar balance t0k pakej yang kami ambik . Pakej yang kami ambik niyh berharga RM(Am0unt di rahsiakan) - bukan sebab apa dirahsiakan , nanty orang kata riak pulak . Anda setuju ?

Sebelum ini , mengikut perbincangan antara kedua belah pihak antara pihak kami dan kami telah bersetuju dengan pakej yang diberi .

Tadi ketika kami tiba di butik , pemilik butik itu telah berbesar hati untuk menukar pelamin yang ada dalam pakej kepada pelamin yang pada pandangan saya shantek . Untuk tanya pendapat anda , kena tunggulah MY BIG DAY ! S0 time tuh k0wunk sume buley bagi pendapat . Kepada yang suke bermulut l0ngkang nak k0ndem2 , tayah susah2 untuk bagi pendapat kerana pendapat anda memang tak diperlukan .(titik)

Terima kasih kepada pemilik butik itu !

On Next Entry , saya akan review Butik mana yang saya pergi itu !




No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖