Followers

Tuesday, June 28, 2011

Tender oh Tender !


Assalamualaikum kepada semua bel0gwalking here !
Yang baru menjadi f0ll0wer ataup0wn silent readers t0k bel0g yang agak kelam yang ntah bila nak gelimat p0wn tata0 . Dalam hati tingin gak nak jadi seperti bel0ggers yang terkenal sangat-sangat xspecially Cik Epal kita . Aishhh eden minat nau terjah bel0g dea . Anyway Cik Epal jangan marahkan saya sebab terjah bel0g anda keyh ! Saya peminat setia anda ta0 !

Saya niyh gem0r ben0 le melalut bukan-bukan !
aishhh minta ampun minta maaf ye semua ..

Kembali ataup0wn berbalek semula kepada tajuk entry saya pada hari ini :

TENDER OH TENDER !

Pada hari isnin ( 27/6/2011) , saya bersama b0s telah menghadiri Taklimat untuk Kawalan Keselamatan di Hospital Batu Gajah . Kami tiba di sana sekitar 10.20 am . Waktu kami tiba , saya agak terkujat kerana melihat ramai ben0 ye security c0mpany yg attend t0k taklimat niyh . B0s suruh saya belaj0 mcm mane nak attend taklimat yang mcm gini . Okie untuk saya ini adalah pengalaman yang tak mungkin saya lupakan .

Kami di beri taklimat lebih kurang 45 minit dan saya seperti biasa bila berhadapan dengan taklimat , kursus dan seumpama sepertinya ataup0wn sama waktu dengannye saya secara ot0matiknye akan berasa sangat mengant0k . hehehe tabiat yang memang langsung saya tak b0leh ubah . Alahaaaiiii ada petua apa-apa tak untuk masalah ini ?

Untuk tender ini , tarikh memulakan tugas adalah pada 2 / April / 2012 sehingga 1 / April / 2014 ( selama 2 tahun ) . Guard yang di perlukan adalah seramai 28 orang di 10 buah p0s yang telah di tetapkan oleh Pejabat Kesihatan Perak .

Setelah selesai di beri taklimat yang memb0sankan , kami di bawa melawat tapak-tapak p0s . Selepas berakhirnya aktiviti itu , kami pulang ke opis . Fuhh ! lega .

Anyway ini my first experience s0 saya sangat hargai . I have t0 learn m0re fr0m n0w !


Hatiku bernyanyi rianggggg !

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖