Followers

Monday, June 13, 2011

Happy Tersangat Happy !

Assalamualaikum kepada sume blogwalking here !
Setelah sekian lama saya tak mengHUPDATE bel0g niyh udah sampai bersawang-sawang dah rasenye .
Aisyhhh ! tak pasai2 terpaksa membeli penyapu sawang !

HAHAHAHAHA ( entah pape jewp pown ) .

Berbalek kepada title entry terbaru ini : HAPPY TERSANGAT HAPPY !

Sebab apa saya happy ?

Sebab saya spend time yang sangat lama bersama incek Tunang saya . Memang terbaek ! tak pernah tidur lambat sampai kui 3 pagi tetibe saya tidur kui 3pg . ini semua gara-gara incek tunang yang katanya rindukan saya sangat-sangat .

Ini baru waktu berCHENTAN , dah rindu tahap gaban . Nanti kalau dah berKAHWIN , aisyhh tak dapat eden bayangkan . Hehe . Sebab mengikut plan , after kenduri saya tetap akan stay di EPOH dan incek tunang saya akan pulang seminggu sekali .

Bukan sebab apa buat plan macam ini . Sebabnya kami nak bagi kewangan benar-benar kukuh dan sebolehnya biarlah rumah yang kami akan sewa ada kelengkapan asas seperti TV , Washine Machine , dan lain-lain lagi . Tapi yang penting saya nak laptop dan broadband . nanti takde la busan sangat .

Okie last Friday , saya pergi ke Pejabat Agama Islam untuk membeli Borang Permohonan Nikah . Dan menurut orang yang melayan kami , segala dokumen berkenaan haruslah di serahkan semula pada Pejabat Agama Islam awal bulan 7 .

Hadoiii sekarang dah tengah bulan june , s0 cuma ada tolak tambah 2 weeks je untuk menyediakan segala dokumen . OMG ! saya penink ..


notakaki :: saya tertinggal cincin tunang di rumah mak incek tunang !

1 comment:

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖