Followers

Thursday, May 5, 2011

........

heyyy ..
Coe sanand2 sebab da lame ta update belog niyh ..
sampaikan da bersawang pown ..
( tunggu jap ekh na buang sawang2 sume niyh )
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okie Done !
Perghhh bawu nampak bersemangat sikit nak hupdated belog niyh .

* Cerita ini untuk pengajaran je okie ( Tiada kena ngena nan orang hidup atau mati . kalau ada kena ngena hanyalah kebetulan )

Yang paling penting cite niyh mukan untuk aibkan sesape .

Sebelom niyh kita asyik dengar cite pasai anak tak ngaku ayah dia sebab ayah dia niyh agak notty . I mean ayah dia niyh ada SKANDAL .
Memang sebenarnya salah ayah dia tapi sebagai anak dia patutla hingga tak ngaku itu bapak dia sehinggakan sanggup mengeluarkan statement yang sungguh-sungguh mengguris hati si ayah .
Tapi masalahnye adakah anak dia sedar akan kesalahan dia ?

Bagi saya sendiri kalau ayah saya mempunyai SKANDAL , saya memang marah . tapi saya tak sanggup untuk mengeluarkan statement yang boleh mengguriskan hati ayah saya . Walau sejahat mana ayah saya pun , saya tetap berdoa yang dia akan berubah . Bila kita dah jadi anak derhaka . Secara otomatik hidup kita pasti takkan tenang .

notakaki : Lufyu Dad !

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖