Followers

Thursday, March 24, 2011

Saya Tak Tahu Snapping , Tapi Saya Tahu Editing

haloo stalkers !!
Entry kali ini saya nak tekankan bahawasanya saya tak pandai langsung kalau tangkap menangkap gambar ini .
Saya tahu cuma mengEDIT menggunakan Picnic.com

So inilah hasil yang saya dapat . Walaupun tak berapa shantek macam orang lain EDIT tapi sekurangnya saya berpuas hati .




Inilah hasil EDIT yang pertama .
Gambar ini di snap oleh :: Diri Sendiri
Lokasi gambar ini :: Pondok Menunggu Blok AB

ditangkap oleh :: My sista ( Bieha Hassan )
Location :: Dalam kamar beraduku

ditangkap oleh :: salah seorang staff mcD jejey
Location :: Hadapan kedai Fossil
Waktu :: ngulat sebentar

Gambar saya dengan Alam Wakaka
Ditangkap oleh :: Kaka Fieza ( info staff)
Waktu :: ngulat nak jumpe Alam
Location :: Centre court jejey

Gambar ini paling seronok sebab gambar saya di dalam toilet customer supermarket ground floor jejey .
Gambar ini memang waktu saya mengulat .

p/s :: ouh Miss Koh , Kaka Shila , Miss Angie jgn marah ye . saya memang suka ngulat time kerja

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖