Followers

Tuesday, February 22, 2011

Terima Kaseh Incek Tunang !

Awal-awal pagi lagi saya dah dikejutkan oleh incek Tunang .
Dea memang tak buley langsung teng0k saya nak bersenang-lenang .
Macam tuh la incek Tunang saya kalau dea pegi outstati0n ke Westp0rt .
Mesty pagi2 dea akan kej0tkan saya tak kirala hari apa p0wn .
Macam hari niyh dea kej0t tapew gak .
Saya paling bengang nan dea kalau dea kej0t saya waktu weekend saya .
Saya nak tit0 lame2 la wahai incek Tunang tersayang .
Ayat biasa yg digunakan untuk mengej0tkan saya ialah "SELAMAT PAGI SYG ABG! TAK BANGUN AG KE MUCH0X . BANGUNLA SAYANG DA PUKUI BERAPA NIYH ?"
Saya p0wn akan bangun dgn susah payah bang0n .
tapi secara jujurnya kalau weekend saya akan tit0 semula lepas jawab k0l incek Tunang .
Incek Tunang jangan marahkan saya ye .
Bukan niat saya nak tipu kam0o tapi saya tipu sunat saja .
Nanti dah jadi husband and wife saya takkan bangun lewat lagi ye .


No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖