Followers

Monday, January 31, 2011

Mood Kembali

Heyy stalkers !
H0pefully k0wunk sume layan jewp entry yg saya na tulis niyh .

Mood kembali ? Apakah itu ?
Menjadi tanda tanya bukan ? Apa saja p0wn Miss Elani niyh .
Haahaaaa jgn khuatir ya .
Tade pape p0wn sebenarnya .

Sebenarnya untuk beberapa hari niyh em0si saya sebenarnya agak tak terkawal .
Saya kesian nan tunang saya yg terpaksa melayan saya yg tetibe gedix wendukan dea .
Semalam saya buley nanes time dea kol saya ( gedix kan )
Dea punyer la susah aty .
Maybe sebab dulu saya stay at Parit Buntar , dea at Penang .
S0 jarak antara kami buley dikatakan dekat la gak .
Dalam sebulan buley dikatakan sekali atau dua kali kt0wg pergi dating .

Momen yg takkan penah saya lupakan waktu dea cakap nak belanja mam ikan bakar .
wahhh asyiknya . Sanad ser0n0k .
S0 saya tiba at penang dlm kui 8.15mlm . Terus pergi searching rest0ran ikan bakar da besh area Batu Uban .
Malam uh kt0wg mam Ikan Jenahak Bakar , Sotong goreng tepung , t0myam campur & sayur kangkung belacan .
Mam sampai rasa perut nak pecah sebab terlampau kenyang .
After dat memulakan misi pergi lepak di pantai Queensbay .
Tetibe tunang saya jd sanad manje , sebab apa saya ckp mcm uh , sebab dea tit0n atas peha saya la malam uh .

Malam niyh saya tetibe sanad merinduikan tunang saya .



Niyhla tunang yang paling saya sayang dan saya wendu .

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖