Followers

Monday, January 31, 2011

Mish Him s0 much !

Okeh Stalker !
Niyhla tunang saya yang saya suka suki menggedix dengan dea .
Walaupown dea hanya seorang pemandu l0ri tapi saya sanad sayang dan chentakan dea sebab saya tak pandang harta , tak pandang kerjaya dan yang paling penting saya pandang rupa dea .

Menurut ramai mengatakan tunang saya niyh sanad ncem @ kiut . Yakah ? Dimanakah kekiutan yang kowunk sume nampak ekh ?
Sanad mengKONFIUSkan diri saya sekarang .
Hurmmm ta kesahla ye janji dea sayang saya dan saya p0wn sayangkan dea .

Dah nak masuk bulan 2 niyh sayang , preparati0n ar0und 10% jewp .
an0ther 4 month kita akan bergelar suami isteri .
Saya sanad gugup bila berbicara tentang niyh sayang , kamu bagaimanakah ?
Adakah seperti saya ?

Sayang , saya sebenarkan sanad mewendukan diri kam0o .
yelah kerjaya kamo0 menghalang untuk kita selalu berjumpa memadu kasih dan sayang . Saya harap lepas kawen saya takkan nanes kalau kamo0 terpaksa pergi jauh2 . Niyh baru kamo0 jadi tunang saya , bel0m lagi jadi suami saya .
Saya pasti akan wendukan pelukan kam0o , bau kamo0 dan semuanya tentang kamo0 .
Sayang apa p0wn yang terjadi saya tetap akan sayang dan chentakan kamo0 sepenuhnya .

p/s: hati2 jangan sesekali menganggu !

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖