Followers

Sunday, September 19, 2010

Bila Si Dia Meluahkan Kata-kata

180910
Semalam merupakan hari yg sanad besh sbbnyer da tercapai hasrat aku utk wat openh0use raya tahun niyh . walaup0wn ramai kawan aku yg ta datang . aku ta sure ats alasan apa tp aku cukup puas hati sebab khairil faeez , cakey , iqmal , fana shira , fatin yaac0b , yante , iena , pacek abdullah fendy , ieja , incek khalid and nazrin dtg gak umah aku . aku sayang k0wunk sanad2 ta0 .

180910(malam)
kesian sanad at my hubby c0z tok sehari niyh aku ta bape na mcg or k0l dye . almaklumla agak bz dr pg smpai mlm .
secara tetibe aku mendapat mesej dari my hubby dan mcg ia berbunyi :
" Abg ske cr ayag,ayg nie seowg y penyabar n seowg y penyayang,appow abg wt at ayg n cmne sx pow abg maah ayg2 ttap blembut n memujuk abg y nkal nie,ayg xpnh mlwan mahup0w btengkar nan abg n abg tngk ayg slalu mengalah nan abg,abg hrp kte kkal slmaye "
aku teros k0l my hubby and dye ckp itu yg dye nmpk at aku sepanjang dekat 2 mggu kami berkawan . ase malu p0wn ad . kehkeh sbb aku ta0 aku niyh mukan sebaek yg owg len sangka .


No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖