Followers

Thursday, July 8, 2010

+Kehidupanku Bermula Semula+


Hari terakhir di Kinta City as Cust0mer Service Assistant..
S0rry cgt2 ta0 Nadia my superb supervis0r..
Saya terpakse berhenti secara tetiba kerana mak saya dah berkeras nak saya jauh dari Zaiful Azri..
Baju unifrm saya akan bg dkt kak liza suatu hari nanti..
Ec0k bermula kehidupan saya sebagai se0rang ahli terapi di c0smic nature..
mak saya lebih rela saya kerja di sini sbb office h0ur..
gaji p0wn masyuk saya cgt suker..
d0n't get angry yeah!!
Untuk staff inf0 lain saya na mintak maaf andai saya penah wat silap kat anda semua..
huhu..ta ley blah met0iii..tp cane p0wn harap maafkan..
keja lekl0k yew..
nty saya gaji saya pergi tempat anda yew..
wakakaka~

nukilan oleh:

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖