Followers

Sunday, July 11, 2010

+ It's w0nderful W0rld+


Sanad besh c0z t0day aku ta perlu pegi keja..
untuk pertama kali sejak bekerja akucuty pada weekend..
Sanad syi0kk w0kk!!
Aktiviti aku untuk weekend pertama yg ta perlu kerja ialah:
(1) opc0z la ang0n lewat c0z weekend ta perlu k0je..
(2) mengemas bilik aku yag jarang aku kemas- hampeh met0i pemalas..
(3) Pergi berjalan ke matrix g0peng jumpe nan adek aku yg k0n0n windu at aku..
(4) alek dari g0peng aku membuta ag cmpai kui 6ptg..
Urmmmm.. besh sanad..
Had0iii bilerh ta penah cuty time weekend niyh la aku ase asyik nant0k jewp..
almaklumlah cuty weekend niyh tujuannye utk wat dem0kkan badan aku tp ley dem0k kew??
urmm mcm ssh jewp c0z aku mmg kate0ri kecik an??
tapewla yg penting berusaha..
CHAIY0K2 Elani Hassan..
D0 better f0r urself.. nj0y a l0t mylife..
d0n't ever2 disturb me keyh..

nukilan oleh:

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖