Followers

Monday, July 12, 2010

+Benarkah??+

Gayanya..
tutur percakapannyer..
gerak bahasa badannyer..
sume tuh menggambarkan dye ingin menarik perhatianku..
tapi atiku sendiri yg menidakkan..
adakah benar??
aku sendiri tak pasti tentang itu..
Mak da pesan awal2 nan aku jgn trlalu rapat
takut kemudian ari owg akn anggapn kita lain..
aku sendiri keliru sbb masalah aku antara ayie nan s0fi maseh tergantung..
ayie maseh harapkan aku..
s0fi pula membuat aku seperti terkejar2 akn dye..
aku sendiri buntu..
kadangkala niat aku hanya berkawan
tp entahla kaum lelaki niyh gemar salah anggap akan aku..
bila aku mengambil berat dikatakan aku menyukai mereka..
tp sbnrnya aku hnya menganggap anda semua kawan sahaja..
untuk yg berkenaan sy mnx maaf sbbsaya ase ite hanya buley berakawan
saya ta berani lagi untuk menerima kaseh syg dr sesiapapun
sbb sy penah terluka sebelum niyh..
sy harap awk dpt paam keadaan sy..
InsyaAllah suatu hari nanti andai terbuka pntu hati sy
sy akn maklumkn awak..


nukilan oleh:

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖