Followers

Wednesday, July 14, 2010

+Back T0 n0rmal+

untuk entry aku ase cgt hepy sbb aku nan incek S kembali berkawan semula..
kepada incek A i'm really s0wie br0 c0z hurting u s0 much..
i didn't mean t0 but its my decision..
i h0pe u can face da reality n0w..
try find an0ther gurl outside there..
i'm n0t f0r y0u..i'm really s0wie..
Sanad besh eventh0ugh aku terpakse melukakan hati sese0rang..
tapi untuk pegangan yang aku telah pegang sejak aku kecil
kini aku akur dan redha..
terima kaseh Ya Allah kerana Kau telah menyedarkan hambamu yg alpa ini..
Sesungguhnya Engkaula Maha Berkuasa atas segala-gala di atas muka bumi ini..
untuk incek S terima kaseh sbb terima keadaan saya
terima kaseh gak sbb selalu k0l saya..
saya bkn tana k0l awak tp buat masa sekarang kredit ta banyak meyh..
nty gaji saya jnji saya akn k0l awak selalu..
anyway thanx again yeah incek S..
Incek A i'm really s0wie c0z terpaksa melukakan hati anda lagi..
saya sekarang dah pikir masak-masak
saya akan ikut kehendak pilihan family saya..
saya nak kehidupan saya di redhai dan diberkati sampai bile2..
itu janji saya dekat family saya sekarang..
once again i'm really s0wie ta0..
and thanx utk semuanya
m0st imp0rtant halalkan apa saja yag penah awak bagi dan kita share selama ini..

nukilan oleh:

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖