Followers

Monday, May 3, 2010

Kau kembali semula..

tepat pukul 1.54am(3/may/2010) kau kembali semula dlm idupku..untuk ap??aku p0wn ta pasti..aku mgkn telah janji t0k menyayangi dirimu..tp percayalah walaup0wn aku menyayangi asben ku tp ta disangkal aku ta dapt menyayangi die seperti mana aku menyayangi dirimu..
Skandal??ouhh ta mungkin kerana aku tam0 lagi berpaling tadah ata0u kata saintifik curang dengan asbenku yg amat aku sayang..kami ingin membina hidup kami..biarkan kami gembira dan bahagia selama-lamanya..Aku tahu kau ta dpt melupakan aku kan??aku p0wn begitu..tp sayang seribu kali sayang..ketika aku menyayangi dirimu lebih dr nyawaku kau mempermainkan perasaanku..adakah kau penah pikir akn diri ku??akan perasaan ku??kau lihat aku tersenyum tp dalama haty aku cukup terseksa bergelar kekasihmu..cukupla apa yg penah aku lalui bersama kau..aku harap aku dapat idup dgn aman..biarkan aku..tinggalkan aku..

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖