Followers

Tuesday, November 24, 2009

KEHIDUPANKU SEBAGAI STUDENT KOLEJ

Alam k0lej satu alam yg amat bermakna bg aku..oleh kerana aku terlupa dan alpa kehidupanku berubah..memang tujuan asalku ingin berjaya dan sampai kapan p0wn itu tujuan asalku sebaik sahaja aku melangkah masuk di satu k0lej di melaka..aku mengambil jurusan business studies di kolej itu..Tetapi oleh kerana cinta dan nafsu aku terlupa akan niat serta tujuan asalku..aku kembali menjalinkan hubungan ku bersama sepupu ku..setiap minggu aku akan pergi berjumpa dgn dia di Klang..duit elaun serta duit yang dikirimkan kepadaku oleh ayahku abes kerana aku pergi berjumpa dgn kekasihku itu..walaupun aku sedar hubunganku ini tidak akan direstui oleh kedua ibu bapaku dan aku terg0long dalam seorang yang agak degil..aku tidak mendengar nasihat ibu bapaku..Pada 7/10/2009 ibu serta ayahku mengambil keputusan untuk memberhentikan pembelajaranku di k0lej itu..aku terpaksa redha dgn ketentuan ini..akan tetapi kini aku telah berpisah dgn kekasihku itu setelah menyedari hubungan kami tidak akan kemana-mana pun..Oleh itu, jgn jd seperti aku..kerana cinta pelajaranku entah kemana..

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖