Followers

Tuesday, November 24, 2009

AKU IALAH AKU..

Nama ku ialah Nor Illani Bt Hassan.Aku dilahirkan tepat pukul 2.32 pagi pada 14/jun/1990 di Hospital Besar Ipoh.Aku dilahirkan oleh emakku melalui caesaran iaitu pembedahan.Menurut mak aku dilahirkan tidak cukup bulan.Aku merupakan anak sulung kepada keluargaku.Aku ama disayangi oleh ayah dan juga emakku..Selepas 5 tahun penantian mereka yang sabar dan redha dengan ketentuan dari Allah maka lahirlah aku sebagai seorang anak ke atas muka bumi ini.Selepas 2 tahun kelahiranku, lahirlah adik kedua aku iaitu Nor Nabiha Bt Hassan..Selepas itu 5 tahun selepas itu lahir pula adik last aku iaitu Nol Hazim B. Hassan.Hanya dia saja adik lelaki kami..Kami amat menyayangi satu sama lain..

No comments:

Post a Comment

✖COPYRIGHT ™ elanihassan.blogspot.com✖